Prečo sme iní

“Od spustenia Repêchage® v roku 1980 bolo mojím osobným záväzkom poskytovať tie najinovatívnejšie a najúčinnejšie produkty starostlivosti o pleť. Tento záväzok pramení z dvoch vecí: z môjho pôvodu ako “estetičky” a z mojej osobnej skúsenosti s morom.” Lydia Sarfati

Repêchage® ponúka viac ako 180 produktov na doma aj v kozmetických salónoch, vrátane ikonickej Four-Layer Facial®, ktorú Cosmopolitan UK nazval „najlepším tvárovým ošetrením storočia“. Unikátne zloženie z morskej vody, rias a ďalších prírodných zložiek vás presvedčí veľkolepými účinkami.

Zakladateľka Lydia Sarfati zaviedla v kozmetických službách ako prvá tzv. “unidózový systém”, v rámci ktorého sú všetky produkty očíslované, zmerané a otvorené až v čase konkrétnej služby. Výsledok? Konzistentné profesionálne výsledky. Lydia Sarfati sa celosvetovo venuje aj pokročilému vzdelávaniu v oblasti kozmetiky a predajných techník. Jej metódy starostlivosti o pleť praktizujú špičkoví estetici po celom svete a vyučujú sa na viac ako 200 školách.

Repêchage® pôsobí už v 54 krajinách sveta. Odteraz je k dispozícii aj vám.

Prehrať video

Vzdelávame profesionálov

V Repêchage® sa aktívne venujeme pokročilému vzdelávaniu. Ponúkame školenia značky, terapeutické tréningy a marketingové techniky. Každý zástupca značky absolvuje školenia a skúšky na Postgraduálnej akadémii starostlivosti o pleť Lydie Sarfati. Aj my, Repêchage® Slovensko a Česká republika, pravidelne navštevujeme beauty výstavy a podujatia po celom svete. Ak sa k nám pridáte, môžete získať prístup k unikátnym vzdelávacím zdrojom, ktoré vám pomôžu rozvíjať vaše zručnosti v oblasti kozmetiky a predajných techník.

Radíme klientom

Repêchage® nie je len produkt, ale premyslený systém. Repêchage® je cesta, ktorá otvára možnosti. Možnosti pre vás, klientky, ako sa správne starať o svoju pleť a tiež pre vaše kozmetičky, aby vás vedeli usmerniť a poradiť. Repêchage® jednoducho vie, čo robí. Ponúka produkty a ošetrenia pre každý typ pleti, rôzne vekové kategórie, v krásnom balení, s postupom krok za krokom tak, aby bol výsledok dokonalý. Preto profesionáli, ktorí s nami spolupracujú, dokážu každému klientovi zostaviť dokonalý plán jeho cesty za krásnou pleťou.

Staráme sa

História Repêchage®

1980-1989

Lydia Sarfati uvádza ikonické Four Layer Facial®. Editorka Andrea Robinson absolvuje prvé ošetrenie a píše o ňom vo Vogue. Článok získava veľkú pozornosť. Repêchage® rýchlo stúpa na popularite v New Yorku. Lydiu navštevujú slávne osobnosti a spolupracuje s lídrami kozmetického priemyslu. Vyvíja kultové C-sérum a ďalšie produkty pre domácu starostlivosť. Stáva sa medzinárodnou hviezdou a expanduje do Ázie a sveta.

1989-1996

Lydia otvára Repêchage® Manhattan City Spa. Získava ocenenia, zdvíha latku kozmetického priemyslu, stanovuje nové štandardy a láme rekordy v manažmente a marketingu. Stáva sa radkyňou pre časopis Dermascope. Repêchage® sa rozširuje do Stredomoria a celej Ázie. David, Lydiin manžel, vstupuje do spoločnosti a stanovuje plány pre rozrastajúcu sa Repêchage® rodinu.

1997-2000

Repêchage® predstavuje Rapidex Marine Exfoliator, v hygienickom unidózovom balení, aj na domáce použitie. Okrem iných ocenení, vyhráva celosvetovo novinka Peppermint Sea Twist, revolučné telové ošetrenie. Repêchage® otvára nové výrobné, vývojové a tréningové stredisko v New Jersey.

2001-2008

Mileniálne roky prinášajú exkluzívne hydratačné ošetrenia, meniace životy státisícom klientov. Shiri, dcéra Lydie, sa stáva hlavou marketingu. Repêchage® a Lydia sa pravidelne objavujú v populárnych televíznych show. Na New York International Beauty Show vzniká spolupráca s organizáciou CIDESCO. Lydia píše knihu: "Success At Your Fingertips". Repêchage® predstavuje nový Spa koncept - Facial Bar pre zaneprázdnených klientov.

2009-2018

Repêchage® sa globálne rozširuje do Európy, Indie a Ázie, vrátane čínskeho trhu. ISO 9001:2015 certifikát potvrdzuje medzinárodné štandardy. Spolupráca s univerzitnými profesormi v získavaní extraktov z morských rias na pobreží Maine sa prehlbuje. Repêchage® Tweens mania prináša spoločné kozmetické zážitky pre dievčatá a ich mamy. Úspešne sa predstavuje Fusion Treatment.

2019-2022

Spoločnosť sponzoruje hudobnú nadáciu, zavádza zlatý štandard v rade Vita Cura®, mení obaly produktov. V roku 2020 prehodnocuje výrobné kapacity a vyrába dezinfekčné prípravky pre verejný sektor počas pandémie. Rok 2021 prináša inovatívne produkty, ocenenia za onkologickú estetiku a nový nadčasový rad Hydra Dew Pure®. Rozširuje svoju pôsobnosť. Vita Cura® Triple Firming Cream získava cenu NewBeauty za najlepší spevňujúci krém.

A čo bude ďalej?

Staňte sa členom rodiny Repêchage® a prežívajte úžasnú cestu ku kráse s nami.