Životný príbeh
Lydie Sarfati

Narodila v Legnici v Poľsku, v meste blízko českých a nemeckých hraníc. Ako mladé dievča bola zanietenou študentkou prírodných vied, najmä chémie a biológie, ako aj umenia, najmä literatúry. To bol začiatok jej životnej vášne, v ktorej spojila svoje tvorivé sily s túžbou po vedeckých poznatkoch. Pochopila, že poznanie toho, ako a prečo veci fungujú, bolo pre ňu hnacou silou pri tvorbe a formulovaní nových produktov.

Začiatky vo svete krásy

Príchod do USA v roku 1970 jej poskytol nové príležitosti na praktické využitie jej vedomostí a vášne pre krásu. Po získaní kozmetickej licencie začala pracovať na Madison Ave, kde sa venovala miešaniu kozmetických produktov a make-upu. Po ukonční práce vedúcej kozmetičky v jednom z najlepších newyorských kúpeľov sa vydala na vlastnú cestu a v roku 1977 otvorila svoj prvý salón na 53. ulici a Madison Ave. Rýchlo sa stala odborníčkou na starostlivosť o pleť pre mnohé osobnosti a celebrity. V roku 1980 predstavila kultové ošetrenie 4 Layer Facial, úplne novú koncepciu jednodávkových aplikácií na tvár, ktorá vznikla z potreby zabezpečiť dôslednú, 100 % účinnosť, spokojnosť a hygienu pre každého klienta. Toto ošetrenie tváre, založené na vrstvách čerstvo zozbieraného výťažku z morských rias (vrátane nášho najpredávanejšieho C-Serum) a termálnej minerálnej lift off masky, sa ukázalo ako ošetrenie, ktoré navždy celosvetovo zmenilo profesionálnu starostlivosť o pleť.

“V tomto odvetví nepoznám nikoho tak prezieravého ako Lydiu. Pred 30 rokmi vytvorila minerálnu masku,
keď to nikto nerobil, a dnes sa o nej hovorí. Lydia je mojou ikonou krásy.”

Andrea Robinson, bývalá redaktorka časopisu Vogue

Rodinná firma

Dnes Lydia svoju víziu a vášeň zdieľa s manželom Davidom, spoluzakladateľom a prevádzkovým riaditeľom, a dcérou Shiri, výkonnou viceprezidentkou a marketingovou riaditeľkou. Spolu dohliadajú na výrobné, výskumné, vývojové a školiace zariadenie s rozlohou 50 000 štvorcových metrov v Secaucus v štáte New Jersey. Repêchage® je v súčasnosti poprednou značkou profesionálnej starostlivosti o pleť založenej na morských riasach a iných prírodných zložkách. Spoločnosť si zakladá na špičkovom výskume a vývoji nových produktov. 

Využíva patentovanú metódu extrakcie morských rias, vďaka ktorej získava najkvalitnejšie výťažky, ktoré sa používajú vo všetkých jej výrobkoch a ošetreniach.

“V priebehu rokov Lydia Sarfati nielenže priniesla obrovský prínos do tohto odvetvia,
ale tiež určila štandardy, ako by sa to malo robiť.”


Joel Gerson, PhD
 autor Milady’s Standard Textbook for Professional Estheticians a Milady’s Standard Fundamentals for Estheticians

Lydiina vášeň pre estetiku

Lydia Sarfati je jednou z priekopníčok v oblasti estetiky v USA, ktorá stanovuje profesionálne a obchodné štandardy v tomto odvetví. Jej metódy starostlivosti o pleť praktizujú špičkoví estetici na celom svete a vyučujú sa vo viac ako 200 školách v USA a na celom svete. Sarfati pôsobí ako predsedníčka sekcie CIDESCO U.S.A, hlavnej medzinárodnej asociácie pre kozmetickú terapiu na svete. 

Táto asociácia ju ocenila prestížnou CIDESCO Medaille du Merite a Sarfati získala aj titul “Poľská a americká žena roka 2019”, ktorý jej udelilo združenie poľských a amerických podnikateliek (WE). V roku 2020 získala Sarfati ocenenie ROI-NJ Champions of the C- Suite, ktorým sa oceňujú najvplyvnejší CEOS v NJ. 

Lydia je tiež autorkou knihy „Úspech na končekoch prstov: Ako uspieť v podnikaní v oblasti starostlivosti o pleť.“, ktorú napísala s cieľom pomôcť profesionálom v salónoch a kúpeľoch dosiahnuť želaný úspech. Napísala aj niekoľko učebníc vrátane „Milady Standard Esthetics: Fundamentals, Twelfth Edition, (Cengage Learning, 2019)“ a „Oncology Esthetics®, (Oncology Training International, 2020)“.

Lydiina misia

“Od uvedenia značky Repêchage na trh v roku 1980 je mojím osobným záväzkom poskytovať tie najinovatívnejšie a najúčinnejšie produkty starostlivosti o pleť a ošetrenia, ktoré skutočne fungujú. Tento záväzok vychádza z dvoch vecí: z mojej praxe kozmetičky a z mojich osobných skúseností s morom. Vždy chcem, aby moji klienti odchádzali z profesionálneho ošetrenia tváre s lepším výzorom a pocitom, ako keď tam prvýkrát vstúpili, a aby videli pretrvávajúce výsledky aj niekoľko dní po odchode. To bol môj cieľ, keď som prvýkrát otvorila svoju kliniku starostlivosti o pleť, a je to dôvod, prečo aj dnes pokračujem vo vývoji a vytváraní inovatívnych ošetrení a produktov. “”Sea for yourself” alebo presvedčte sa sami, prečo je Repêchage vašou druhou šancou na krásnu pleť. Ten rozdiel si zamilujete.”